11 Temmuz 2009 Cumartesi

2009-2010 Öğretim Yılı Ara Sınıf Yurt,Burs,Öğrenim veya Katkı Kredisi Başvuruları

Arkadaşlar 2009-2010 Öğretim yılı Yurt,Burs,Öğrenim ve Katkı kredisi başvuruları başladı.Ara sınıflarda vereceğim linkten başvurularını yapacaklar.
Bu arada birkaç bir bilgi vermek istiyorum.
Katkı kredisi üniversitedeki bölümünüzün harç parasını karşılamak içindir.Katkı kredisi çıktıktan sonra alınmak zorundadır.
Öğrenim kredisi bursun geri ödemeli olanıdır.Şu anda ayın 7 sinden 7 sine Ziraat Bankası hesap kartınıza(size verilecektir) 180 TL yatmaktadır.Mezun olduktan 2 sene sonra kamuda işe girerseniz direk maaşınızdan kesilmektedir.
Burs hiçbir geri ödemesi olmadan aynen katkı kredisi gibi aylık hesabınıza yatan paradır.
Yurt konusunda kafanıza takılan her türlü soruyu konunun yorum kısmından yazabailirsiniz....

Başvuru İçin Tıklayınız...

9 yorum :

  1. ben ikinci sınıftayım gecensene her hangi bir burs almadım bu sene bu lınkten basvuru yaptım geri ödemelı yada geri ödemesız olur mu acaba

    YanıtlaSil
  2. geri odemeli kesin de digeri sansina kalmis

    YanıtlaSil
  3. geri ödemeli için internet formunu doldurduktan sonra yapılması gereken baska herhangi bir şey var mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. kardeş verdiğin link çalışıyor mu diye baktın mı hiç koymuşsun ama linkte her zamanki gibi "Not found" yazıyor. teşekkürler yinede bilgiler için

    YanıtlaSil
  5. evet ya link çalışmıyor bi el atsanız, ayrıca geri ödemeli bursun herhangi bi ödeme zamanı var mı? yoksa istediğimiz zaman mı ödüyoruz?

    YanıtlaSil
  6. bu sene burslar temmuzda başlamıs ve ben kacırdm başvuru tarihini bi baktım temmuz dıo okdar moralım bozuldukı..

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben üniversiteye girdiğimden beri yani 3 senedir geri ödemeli olarak almaktayım bu bursu, ama şu an bölümüm değişti bunu bildirmem gerekir değil mi? çünkü normalde 1.5 sene sonra mezun olurken şimdi daha 4 yılım var ne yapmalıyım ? bide eğer dielimki 4 yıl boyunca bidaha almak istemiorum bu bursu, bursumun iptalinden sonra yeni bölümümden mezun olunca mı ödemeye başlarım acaba ??

    YanıtlaSil
  8. ben dün orenim kredisini başvurumu yaptım bugun ise kyk dan orenim krediniz bursa çevrilmiştir
    diye tl mesaj geldi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  9. 2. sınıftayım ılk donem burs basvurusu yapmadım ama burs almak ıstıyorum. geri odemelı tabıkı. ne zamn basvurular yapılıyo?

    YanıtlaSil