29 Ekim 2009 Perşembe

Açıköğretim için kayıt fırsatı

Anadolu Üniversitesi’nin uzaktan eğitim sistemi ile öğretim veren İktisat, İşletme ve Açıköğretim Fakültelerine Dikey Geçiş, 2009 ÖSYS Ek Yerleştirme, İkinci Üniversite, Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından 3. Sınıfa Kayıt ve Lisans Tamamlama yoluyla başvuracak adayların İnternet başvuruları ve kayıt işlemleri 26 Ekim–25 Kasım 2009 tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

Uzaktan eğitim sistemine göre öğretim yapan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi; İktisat ve İşletme Fakülteleri, “Dikey Geçiş”, 2009 ÖSYS Ek Yerleştirme”, İkinci Üniversite”, “Lisans Tamamlama” ve “Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından 3.Sınıfa Kayıt” için 2009- 2010 Öğretim Yılı internet başvuru ve kayıt duyurusu açıklandı.

Açıköğretim Fakültesi veya Meslek Yüksekokulları Ön Lisans Programı mezunu olup, mezuniyet alanları http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde ilan edilen Liste 1- Liste 2’de yer alanlar, iktisat ve İşletme Fakültelerine “Dikey Geçiş” için internetten başvurup kayıt yaptırabilecek.

2009 ÖSYS Ek yerleştirme ile Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine yerleştirilenler de internetten başvurup kayıt yaptırabilecek.

Ayrıca iki veya dört yıllık örgün yükseköğretim programlarında kayıtlı veya mezun öğrenciler, kontenjan sınırlaması bulunan programlar hariç, alanları dışındaki Açıköğretim İktisat, İşletme Fakültelerinin Ön Lisans veya Lisans Programlarından herhangi birine internetten başvurup kayıt yaptırabilecek.

Dört yıllık fakülte veya yüksekokullardan ön lisans diploması alarak ayrılmış olanlar, İktisat ve İşletme Fakültelerinin bölümleri ile Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ve Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programlarına lisans tamamlamak için internetten başvurup kayıt yaptırabilecek. Lisans tamamlama için başvurabileceklerin mezuniyet alanları http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinden incelenebilir.

2007- 2008 ve 2008 – 2009 öğretim yılları sonu itibarı ile Lisans Öğrenimine Hazırlık Programında başarılı veya en fazla iki dersten başarısız durumda olanlar ile ön lisans mezuniyet alanları Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı kapsamından çıkartılarak fakültelerinin 3. sınıfına doğrudan kayıt hakkı verilenler de internetten başvurup kayıt yaptırabilecek.

Dikey Geçiş, 2009 ÖSYS Ek Yerleştirme, İkinci Üniversite, Lisans Tamamlama ve Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından 3. sınıf için kayıt işlemleri, “İnternetten Başvuru” ve “Açıkçğretim Fakültesi (AÖF) Bürolarından Kayıt” olmak üzere iki aşamada gerçekleşecek. İnternetten başvuru işlemleri http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinden yapılabilecek. İnternet başvuru işlemleri 26 Ekim 2009 Pazartesi günü başlayıp, 25 Kasım 2009 Çarşamba günü saat 17.00’da sona erecek. Bu tarihten sonra internetten veya başka bir yöntemle başvuru yapılması mümkün olmayacak. İnternetten başvuru süresi kesinlikle uzatılmayacak. İnternetten başvuru yapmayan adaylar kayıt yaptıramayacağı gibi internetten kayıt yapmak da yeterli olmayacak. Adaylar internet başvuru işlemi sonunda oluşturacakları “İnternet Başvuru Belgesi”nin yazıcı dökümünü alarak, “2009- 2010 Öğretim Yılı Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri İnternet Başvuru, Kayıt ve Öğrenci Kılavuzu’nda açıklanan diğer kayıt belgelerini de hazırlayarak, illerdeki AÖF bürolarında kayıt yaptıracaklar. “İnternet Başvuru, Kyıt ve Öğrenci Kılavuzu” http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde yayınlanıyor. Kılavuz, AÖF bürolarından da temin edilebilecek.
Kayıt işlemleri 26 Ekim 2009 Pazartesi günü başlayıp, 20 Kasım 2009 Cuma günü mesai saati bitiminde sona erecek. 21, 23, 24, 25 Kasım 2009 tarihlerinde mazeretli olanların kayıtları yapılacak.
Kayıt belgeleri eksik ise kayıt yapılamayacak ve belgeleri tamamlamak üzere ek süre verilmeyecek. Kayıt süresi uzatılmayacak. Belirtilen tarihler arasında her ne sebeple olursa olsun kaydını yaptırmayan adaylar fakülteye kayıt hakkını kaybedecekler ve herhangi bir hak iddia edemeyecekler. Posta ile kayıt yapılamayacak.
Öğrenciler ayrıntılı bilgi için bulundukları ildeki AÖF bürosuna 444 10 26 numaralı telefondan ve http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresindeki “Açıköğretim” “Büro Hizmetleri” linkinden AÖF bürolarının adreslerine ulaşabilecek.

0 yorum to “ Açıköğretim için kayıt fırsatı ”

Yorum Gönder